fredag 18 december 2015

Fredag 18/12-2015 20:10

DAG: Jaha till natt igen och en kass natt igen vaknade igen till sex tiden och till sju kom de och arbetade igen så jag sov illa efter detta. Kom ur sängen till elva tiden och fick i mig frukosten. Sedan till tolv så stack jag ner med tvätten sedan upp igen. Och gjorde inte mycket idag fram till kvart i ett då jag stack ner och hängde upp tvätten. Så sedan körde jag igång datorerna för skann och så fick jag ett samtal. Ett mycket dåligt samtal så hela dagen blev skit. Nu kommer jag få alla problem på en gång och har jag otur så blir jag sämre med. Men jag får se imonn sedan tar det nog ett tag innan jag vet men allt på en gång. Fan. TRÄNING: Ja körde övningarna idag men inget annat. ROMAN: Ja vi får se hur jag sover inatt så hoppas jag att jag kan få till lite imonn med. Så en jävlig kass dag den kassaste i mitt liv och sedan jag blev sjuk så har det aldrig varit bra men idag så sket det sig helt. Ledsen

Inga kommentarer: