söndag 27 december 2015

Söndag 27/12-2015 20:06

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt igen vaknade ett otal gånger inatt och kom ur sängen till elva tiden. Fick i mig frukosten och så satte jag igång att dammsuga då var klockan redan ett eller mer. Så efter detta så satte jag mig en stund med spel och spelade lite. Så sedan så var det middag och jag hade idag karréer med klyft och feferonis. Såg en film från play och den var skit kass. Så efter detta så fick jag i mig en kopp kaffe och så satte jag mig och läste ett tag. Så mer? Ja mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja har packat väskan idag och är redo för träningen imonn. Idag körde jag bara övningarna till sex tiden.

ROMAN: Ja imonn så kör jag igång igen så jag hoppas på bra sömn inatt.

Så kan hoppas att jag vann lite igår ser det idag och ni får veta på twitter idag om det gav nått. Annas blir det imonn på bloggen om det inte gav nått. Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: