onsdag 9 december 2015

Onsdag 9/12-2015 20:27

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass sådan inatt vaknade ett otal gånger och till åtta så vaknade jag och kunde sedan inte somna om igen. Men jag låg till elva innan jag gick upp och fick i mig frukosten. Så efter denna så väntade jag på att klockan skulle slå 12:30 då jag skulle gå till tandläkaren. Jag stack till 12:40 men idag hade de en kund som var sen så jag kom inte in förrän till 13:30 tiden. Så sedan hem och var inne på ICA för att handla lite. Så sedan hem igen. Och satte mig och spelade lite idag gjorde det igår också men sa inte det tror jag. Men fastnade idag så jag gav upp. Så sedan gick jag igång med middagen till tre fyra tiden. Hade idag kotletter med klyft och såg ett par serier när jag åt. Sedan fick jag i mig en kopp kaffe och så satte jag mig och läste ett tag. Så till sex tiden så gick jag igång med övningarna och sedan kollade jag lite på datorn och såg då att den hade gått ner med 2000 så jag skall ringa imonn och säga att jag vill ha den billigare så skall jag lägga på en sak till sedan med om jag får den billigare vill säga. Så mer? Jo det är lotto idag men de har inte ringt så ingen storvinst men kanske lite. Ni får se på twitter idag om jag vann nått. Så mer? Nä inte mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja har packat väskan idag och jag är redo för träningen imonn.

ROMAN: Ja imonn så kör jag igen så skall jag då ställa om igen till nya. Måste läsa på en hel del innan jag kan köra igen.

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: