tisdag 7 januari 2014

Torsdag 7/1-2014 20:08

DAG: Jaha natt igen och en rejält kass sådan inatt, kunde inte somna alls till tre eller om det var fem så somnade jag tillslut sov fram till sju tiden. Så det var inget att göra idag kunde inte göra nått mer än att ta mig igenom dagen. Så stack ut en sväng till 15:30 sedan hem igen och gick igång med middagen. Idag hade jag kotletter med klyft och såg mina serier när jag åt. Så mer? Ja det blir en kort blogg idag efter som jag inte gjorde nått idag på hela dagen. Så mer? Nä kommer inte på mer idag vi hoppas att jag sover bättre inatt. Jo jag av installerade Telias mms och sms i datorn idag fungerar inte längre sedan första januari. Så mer? Nä inte mer för idag kommer igen imonn med mera då. Förhoppningsvis lite piggare då med.

TRÄNING: Japp inget idag men till torsdag kör jag igen.

ROMAN: Ja inget idag heller på denna punkt.

MUSIK: Inte här heller men kanske tills imonn.

WEBB: Ja inte här heller.

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar Ledsen

Inga kommentarer: