söndag 12 januari 2014

Söndag 12/1-2014 20:15

DAG: Jaha till natt igen då ja och någon gång inatt så kom mina grannar hem och jag låg och lyssnade till detta ett bra tag. Men jag lyckades somna om igen iallafall undrar om jag inte har vant mig lite vid detta nu? Så sedan sov jag länge idag fram till 12:30. Kom upp och fick i mig frukosten sedan till ett tiden så kom jag igång med dammsugningen. Så efter detta så gick jag igång med hemsidan, den nya. Idag fick jag till hela startsidan eller index som den heter. Men då satt jag ända till tre tiden eller fram mot fyra innan jag gav upp för idag. Gick igång med middagen med en gång, hade idag karréer med stripes och såg en inspelad sak idag när jag åt. Så efter detta så fick jag i mig en kopp kaffe och så satte jag mig och läste ett tag. Fick i mig ett par kapitel ur eldvittnet idag igen. Så mer? Jo det är lotto idag ja igår men fick inget samtal igår så ingen storvinst men kanske lite. Ni får veta på twitter idag eller så imonn på bloggen om det inte gav nått. Så mer? Nä inte mer idag kommer igen imonn med mera då.

TRÄNING: Ja väskan är packad och jag är redo för träningen imonn.

ROMAN: Ja då kör jag mina två timmar igen imonn hoppas på bra sömn bara så.

MUSIK: Ja inget på denna punkt idag.

WEBB: Ja körde idag från ett tiden fram till fyra nästan. Och när jag gick igång så kom jag inte ihåg ett dugg men det kom tillbaks när jag körde idag. Fick hela CSS innehållet idag skall köra resten till nästa söndag om jag inte kör innan vi får se. Men jag måste göra grafik men har inget på det alls nu men jag tror jag gör i Photoshop jag gillar inte fireworks.

Så inte mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: