lördag 4 januari 2014

Lördag 4/1-2014 20:09

DAG: Jaha till natt igen och en rätt kass sådan igen grannen hostade och de andra var uppe mycket längre än jag hade hoppats på. Låg till ett som jag brukar men sedan låg jag nog till tre tiden innan jag somnade. Så vaknade igen till sju tiden så det gav inte mer än fyra timmar sömn inatt. Kunde inte heller somna om idag runt nio tiden så kan jag somna om om jag har tur men då ringde klockan och mina grannar kom upp så. Jag kunde inte somna om igen men jag har tur om jag får mer än fyra till sex timmar per natt. Så till halv tolv kom jag ur sängen och fick i mig frukosten. Sedan fick jag ominstallera grafikkortet och så kom jag inte igång förrän till 12:30 men romanen. Men körde idag fram till 14:00 då jag tog och gick igång med träningsmaten. Efter detta så var det då storstretch som gällde och till tre tiden så gick jag igång med den. Men jag gav upp idag jag kände att nä det kommer inte gå så jag la ner för idag. Satte mig vid datorn och spelade lite så till halv fyra tiden så gick jag igång med middagen. Hade idag stripes och pommes och karréer fick ta lite av varje idag fick köpa olika sorter förra gången jag köpte. Så hade inget att se idag så jag spanade på lite av varje idag när jag åt. Så sedan till fem tiden så fick jag i mig en kopp kaffe med. Sedan satte jag mig och läste ur eldvittnet ett par kapitel blev det idag. Så mer? Jo det är lotto idag så jag räknar med era tummar idag så får ni veta på twitter idag om det gav nått eller så imonn på twitter om det gav lite eller till måndags bloggen om det inte gav nått.

TRÄNING: Ja idag gick jag igång med det men kände att nä det blir inget idag. Men det är inte ofta som jag missar så.

ROMAN: Japp idag så kör jag igen och det gick trögt idag med men jag fick ändå lite gjort men det blev inte så bra idag. Men så är det när jag sover kasst så, jag är van.

MUSIK: Ja tills måndag hoppas jag att jag får svar så skall jag ladda in det nya till tisdag.

WEBB: Ja imonn skall jag köra igen då ja på den nya hemsidan men först på webbprogrammet tar nog två timmar imonn tror jag. Så får vi se vad jag sedan hinner med på nya hemsidan.

Så inte mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: