onsdag 15 januari 2014

Onsdag 15/1-2014 20:47

DAG: Jaha är rejält sen idag men jag fick en uppdatering och sedan fick jag starta om men den ville inte det. Så jag fick göra en startkoll men den gav inte nått som vanligt men det tog en illa tid att göra den. Så till natten inatt vaknade jag igen någon gång under natten att grannarna kom upp vad de nu gjorde. Hoppas att de inte gör det varje natt så. Kom ur sängen till tio tiden idag och fick i mig frukosten. Sedan körde jag igång med romanen redan till 11:30 idag så jag körde en halvtimme längre idag. Så till 13:30 så stack jag till ICA för att handla och sedan hem igen. Bar upp den gamla skrivaren på vinden och så satte jag igång med att installera den nya. Det tog fram till fyra lite efter till och med. Men jag fick nu trådlöst uppkopplad och inte en sladd att dra, ja nätsladden och fax sladden men inget till datorn alls. Sedan var det bara att göra skrivaren så den delade i nätverket och så kunde jag skiva ut från musikdatorn med. Och jag installerade en nä två appar så jag kan skriva ut från mobilen med. Allt gick bra utan problem. Så sedan gick jag igång med middagen sen var jag så jag tog köttbullar och stripes idag. Såg på en film men såg inte klart idag ser en annan dag. Så mer? Jo jag läste ur eldvittnet idag igen ett par kapitel blev det. Så mer? Jo det är lotto idag men de har inte ringt så ingen storvinst men kanske lite ni får spana på twitter idag eller så imonn. Så mer? Nä slut för idag och tack för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja jag har packat väskan idag och jag är redo för träningen imonn.

ROMAN: Ja lite små kass natt och lite små kasst idag på denna punkt med. Men jag fick två timmar idag så jag är ändå rätt nöjd.

MUSIK: Nä inget här idag.

WEBB: Ja till söndag skall jag köra igen då men då blir det att göra grafik till sidan.

Så inget mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: