söndag 26 januari 2014

Söndag 26/1-2014 20:08

DAG: Jaha till natt igen då ja och en rätt kass sådan inatt igen. Vaknade ett otal gånger fram till elva tiden rätt många vak på morgonen med kom ur sängen till halv tolv och fick i mig frukosten. Så sedan fick jag ett samtal och så satte jag igång med att dammsuga. Efter detta så gick jag igång med nya hemsidan, det gick inte så bra idag. Till två tiden så kom farsan och lämnade av lite sedan körde jag hemsidan fram till fyra tiden, men det gick som jag sa inte bra. Gick igång med middagen hade idag kotletter med klyft och såg mina serier när jag åt. Hade en film med men såg inte den idag var illa sen när jag gick igång med middagen så jag såg inte mer. Så efter detta till sex tiden så fick jag i mig en mjukis med. Efter detta så satte jag mig och läste ur flickan från ingenstans inte ett kapitel men satt i 20 minuter ungefär. Så mer? Såg igår att jag inte vann på jokern men kanske lite på lotto ni får veta på twitter idag eller så till måndag på bloggen om det inte gav nått. Jo sedan innan jag gick igång med bloggen så vände jag sängen har haft ont i ryggen ett tag så jag testade detta och det var det. Kände med en gång att sängen var kass på den sidan. Nu håller den nog ett år sedan måste jag köpa ny igen.

TRÄNING: Japp har packat väskan idag och är redo för träningen imonn.

ROMAN: Ja då kör jag igen imonn hoppas på bra sömn så skall det nog gå bra.

MUSIK: Nä inget här idag.

WEBB: Ja kom igång idag men efter ett tag så tog det slut. Jag fick problem och jag har ingen aning om hur jag skall göra nu. Jag får ta och ringa dem en dag och hoppas att jag kan säga allt på engelska. Så hoppas jag att det finns en enkel lösning på det annars så blir det illa svårt att fixa till.

Så inget mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: