söndag 19 januari 2014

Söndag 19/1-2014 20:11

DAG: Jaha till natt igen och en rejält kass sådan inatt hade svår att somna och så när jag väl somnade så sov jag dåligt med. Och till fem tiden så kom mina grannar upp eller om de hade varit uppe och kom in i sovrummet. Så jag låg i en och en halv timme och lyssnade på deras samtal och till min förvåning så kunde jag somna sedan och låg ända till tolv innan jag kom ur sängen. Fick i mig frukosten och så satte jag igång att dammsuga efter detta så gick jag på hemsidan den nya. Satt idag fram till tre med detta och sedan satte jag mig igen och satt ända till fyra innan jag gav upp för dagen. Så sen med middagen så hade jag kotletter med klyft och såg en serie och en film men filmen hade jag redan sett, jag trodde den var ny. Så men jag sparade den det var Sherlock holmes trodde den var ny men så var det inte. Så sedan fick jag i mig en kopp kaffe och så satte jag igång att läsa ur eldvittnet igen fram tills min morsa ringde och hade fel på datorn igen. Så jag pillade lite med detta och så la jag mig fram till nu. Så mer? Nä kommer inte på mer idag jo jag fick inget samtal igår så ingen storvinst men kanske lite ni får reda på twitter idag eller så imonn på bloggen om det inte gav nått.

TRÄNING: Ja har packat väskan idag och är redo för träningen imonn.

ROMAN: Ja imonn så kör jag igen vi hoppas på bra sömn inatt.

MUSIK: Nä inget idag.

WEBB: Ja kom igång idag och tillslut så fick jag till det ändå lite har fastnat i huvudet för jag kom på hur jag skulle göra. Fick till tre bakgrunder till menyn och tre banners med men jag skall se om jag inte ändrar dessa lite. Men jag har nått att pilla med iallafall så kan jag köra igång med det anda sedan. Får se hur jag skall göra har inte riktigt fått detta klart ännu. Men jag måste skapa två mallar som jag sedan kan köra från en till hela sidan och en till spotify sidan sedan och lite till måste tänka igenom detta en dag så jag är helt hundra på hur jag skall göra sedan. Men det gick bra idag och jag kom på hur jag skulle göra det tog ett tag det.

Så inte mer att säga så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: