lördag 18 januari 2014

Lördag 18/1-2014 20:18

DAG: Jaha till natt igen och en rätt kass sådan inatt vaknade ett otal gånger och sov länge eller låg länge innan jag kom upp ur sängen. Till elva tiden kom jag ur sängen och fick i mig frukosten. Sedan till tolv så satte jag igång med romanen körde den idag fram till 13:30. Då jag skulle satt igång med träningsmaten men tog fram till två innan jag kom igång. Så efter detta så skulle jag då köra storstretch idag men till tre tiden så la jag ner hade ingen lust idag. Så gick igång med middagen istället hade idag revbensspjäll och stripes. Hade inget att se idag så jag såg på en film på sexan när jag åt. Så jag såg inte klart filmen utan jag diskade och så satte jag mig och läsa till sex tiden. Idag satt jag länge och läste det blev många kapitel idag har snart kommit tillslutet vet inte hur många sidor det är kvar. Så mer? Jo det är lotto idag och jag hoppas på en signal men ni får veta på twitter idag om det gav nått. Eller så imonn på twitter och till måndag på bloggen om det inte gav nått. Så mer? Jo jag använder Windows live writer och programmet har inte uppdaterats sedan 2012 är lite slött att de inte kör uppdatering alls på det. Men det fungerar ju men ändå. Så mer? Imonn så skall jag köra webbprogram efter dammsugningen så ni får veta mer tills imonn.

TRÄNING: Ja idag så gav jag upp innan jag började jag kände inte alls för idag idag så jag la ner.

ROMAN: Ja körde mina en och en halv timme idag och det gick bra idag.

MUSIK: Ja inget på denna punkt idag.

WEBB: Ja har pillat lite med det idag och jag skall göra imonn lite grafik tänkte jag. Tror jag skall kunna om jag kör igång med det pillade lite idag och kom då på lite så jag hoppas att jag lyckas imonn. Som jag har sagt innan så gillar jag inte fireworks men vi får se hur det går med det imonn.

Så inget mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: