måndag 27 januari 2014

Måndag 27/1-2014 20:12

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass sådan igen tog min starka tablett men som inte bra ändå. Vaknade ett otal gånger och sedan till nio tiden så satte hantverkare igång och så kunde jag inte somna om igen. Nja det var inte riktigt sant för till tio tiden så somnade jag en kvart iallafall men efter det så blev det inte mer sömn. Kom ur sängen till elva tiden och fick i mig frukosten. Efter detta så satte jag igång med romanen, körde den idag fram till ett då det var lunch. Sedan från två till tre då jag var klar för dagen. Så efter detta så väntade jag på att klockan  skulle slå 15:30 och just innan detta så stack jag till träningen. Så tränade sedan hem och så stretch och så middag såg en serie och så family guy. Efter detta så fick jag i mig en kopp kaffe och så gick jag igång med bloggen. Imonn är det klippning och så köpa mat skall ut igen till onsdag med för att köpa mat. Så mer? Jo så har min bok kommit skall hämta den till onsdag så tar jag och ringer imonn till Adobe och frågar om de kan hjälpa mig hoppas det.

TRÄNING: Ja körde idag och det gick bra lite sen men ändå okey med tanken på natten så.

ROMAN: Ja fick mina två timmar idag och det gick så där idag lite segt var det men ändå rätt okey.

MUSIK: Ja inget här idag.

WEBB: Ja imonn så ringer jag så hoppas jag att det är lätt problem men det kan vara illasvårt med vi hoppas på lätt. Ni får veta imonn.

Så inget mer idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: