lördag 11 januari 2014

Lördag 11/1-2014 20:19

DAG: Jaha till natt igen då ja och en så där natt inatt vaknade till fem så inatt blev det bara fyra timmar sömn men jag sov lite på morgonen med idag. Kom ur sängen till halv elva och fick i mig frukosten. Sedan så gick jag igång med romanen till tolv slutade idag till 13:30. Då det var meningen att jag skulle ha gjort maten träningsmaten men så blev inte fallet. Jag körde igång med stretchen till tre tiden sedan gjorde jag middagen. Då kom jag på att jag skulle ha gjort maten. Men jag gjorde middagen och så  satte jag mig och åt den. Efter detta så glömde jag igen att göra träningsmaten så jag kom inte igång med den förrän till sju tiden. Så sedan la jag mig på sängen och så kom jag upp nu. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn. Jo det är lördag och det är lotto så får jag samtal så får ni veta på twitter eller twitter imonn om det inte gav så mycket eller till måndag om det inte gav nått.

TRÄNING: Ja idag gick det rätt bra att köra stretchen så en bra dag idag.

ROMAN: Ja fick mina en och en halv timme idag och det gick bra.

MUSIK: Ja satt innan och spanade på Lommis studio tid de hade lagt upp lite video på deras sida. Men jag har inte gjort nått idag på denna punkt.

WEBB: Ja imonn skall jag då köra hoppas att det går bra så får vi se vad jag gör imonn vad jag hinner med vill säga.

Jo jag satte mig till tre tiden och läste ur eldvittnet rätt länge idag för jag trodde att jag var klar för dagen. Så nu säger jag Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: