torsdag 16 januari 2014

Torsdag 16/1-2014 20:10

DAG: Jaha till natt igen och en bra natt inatt sov fram till sju tiden men somnade om igen sedan åtta och så nio och tio. Kom ur sängen till 10:30 idag fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen. Körde den idag fram till ett då jag tog paus för lunch sedan körde jag igång igen från två till tre. Sedan pillade jag lite med datorn och så stack jag till träningen. Tränade sedan hem och stretch och så middag på det såg på mythbusters när jag åt idag ställde in boxen på inspelning så jag såg på detta istället för family guy. Så mer? Jo jag fick inget samtal igår från svenska spel så ingen storvinst men kanske lite. Ni får veta på twitter idag eller så imonn på bloggen om det inte gav nått. Imonn så kommer de från sotaren och skall kolla luften mellan 08:00 och 15:00 kan tänka mig att de kommer tidigt så jag inte får sova men jag hoppas att de kommer efter tolv så är jag nöjd. Så mer? Jo jag skrev ut lite origami idag på skrivaren men det kom ut fyra kopior jag fattade inte riktigt hur det gick till så det kom fler. Det var en gås flygande gås till och med skall ta och göra den en dag. Det är appar till skrivaren som går att skriva ut lite av varje med vet inte riktigt vad man skall ha det till men ändå. Jo så uppdaterade jag min wordpress idag hade kommit en uppdatering såg jag idag.  Så mer? Nä inte mer idag kommer igen imonn.

TRÄNING: Ja har satt högre fart och det går bra. Dock så lyfter jag inte snabbare men jag har högre fart mellan övningarna och även i övningarna. Jag lyfter 2-4 det har jag inte sabbat på.

ROMAN: Ja fick mina två timmar idag igen och det gick bra även om jag pillade med skrivaren lite idag.

MUSIK: Nä inget på denna punkt idag.

WEBB: Ja jag skall ta och maila idag så får vi se hur det går sedan men till söndag så skall jag bygga iallafall.

Så inget mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: