tisdag 28 januari 2014

Tisdag 28/1-2014 20:13

DAG: Jaha till natt igen då ja och en rätt kass sådan igen vaknade många gånger men sov lite bättre till morgonen. Ja kom ur sängen till elva tiden eller lite innan fick i mig frukosten och så var det att vänta på att klockan skulle slå tolv jag kom iväg till halv ett tiden. Idag var jag hos frisören och efter detta så stack jag till ICA för att handla lite. Fick idag allt som inte var kött imonn så blir det kött. Så efter detta så stack jag hem och packade upp allt. Sedan satte jag mig vid datorn och pillade med hemsidan, och det sket sig men mer om detta nedan. Så till halv fyra tiden så kom jag igång med middagen. Idag hade jag hamburgare och klyft såg min film idag och hoppade alla serier idag ser dem imonn. Så mer? En rätt kass dag idag och då för hemsidan men ni får veta mer om detta nedan. Så mer? Nä kommer inte på mer idag jo jag satte mig och läste ur flickan från ingenstans ett gäng sidor det är långa kapitel i den så jag hinner inte läsa det nu. Så nu var det slut för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja inget på denna punkt idag.

ROMAN: Inte heller här idag och inte heller imonn men sedan så.

MUSIK: Nä inget här.

WEBB: Men mer här tänkte ringa idag men läste mer om det och kom då på att det är ingen mening att ringa. Jag fattar inte reglerna och i denna version av hemsidan så bygger allt på dessa regler. Jag fick radera hela sidan och göra om igen. Och när jag då skulle ändra så kom reglerna igen och så sket det sig. Till och med om jag ändrar texten så kommer dessa regler och så skiter det sig. Jag skall försöka göra en sida om det går men jag tror inte det. Och jag fattar inte reglerna så jag kan inte bygga alls. Och nej det är inte lätta regler det är jävligt svårt så fan vet om det blir nått alls av det så fort jag ändrar storleken så ändras reglerna och så skiter det sig. Jag får se jag skall bygga men fan vet om jag kan göra nått alls om jag inte förstår dessa regler. I boken stod inget om dessa regler alls så jag vet inte nått. Men jag skall försöka göra en sida så får vi se om det går men jag tror inte det alls. Lutar nog åt att jag ger  upp detta för om jag skall lära mig reglerna så måste jag gå kurs annars kommer jag inte fatta dem. Och då vet jag inte om jag skall ha kvar programmet alls ja adobes program om jag inte kan använda dem. Vi får se jag bygger vidare så får vi se vad som händer. Innan så fanns inte dessa regler i förra programmet så jag får väl bygga med det då…

Så en kass dag till ända och jag säger som jag brukar Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: