onsdag 29 januari 2014

Onsdag 29/1-2014 20:06

DAG: Jaha till natt igen då ja och en rätt kass sådan igen. Sov dåligt under natten fram till sex tiden efter detta så somnade jag om i korta stunder fram till tio. Låg till halv elva innan jag gick upp fick i mig frukosten och så stack jag sedan till ICA för att handla. Klockan var då runt halv ett när jag stack fick köpt allt och så hem igen sedan packade jag upp och satte mig och gjorde nya hemsidan fram till tre eller lite efter tre. Så då gick jag igång med middagen hade idag korv och stripes. Såg på mina serier när jag åt och till sex tiden så fick jag i mig en mjukis med. Undertiden jag fick i mig den så satte jag mig och läste ur flickan från ingenstans än så länge är det bra och jag läste ett antal sidor fram till ett nytt kapitel idag. Så mer? Jag tror att de har sålt fastigheten men jag är inte säker och vad detta innebär vet jag inte heller. Får se vad som händer längre fram hoppas att man får bo kvar bara. För gör de bostadsrätt av det så kan jag inte bo kvar har inga pengar till det. Vi får se hur det går med det. Så mer? Jo det är lotto idag och jag hoppas jag kan få ihop lite pengar nu kan det behövas tror jag. Ni får veta på twitter idag eller så imonn eller till fredag på bloggen om det inte gav nått som vanligt.

TRÄNING: Ja imonn så kör jag igen har packat väskan idag så jag är redo.

ROMAN: Då kör jag igång igen efter ett par dagars uppehåll.

MUSIK: Ja inget här idag.

WEBB: Ja idag har jag kört på så gott det går men vet i fan om det fungerar eller inte får se hur länge det går men jag tror att det kommer skit sig om ett tag. Vi får se hur det går med det.

Så inget mer att säga idag så vi ses igen imonn. Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: