måndag 20 januari 2014

Måndag 20/1-2014 20:04

DAG: Jaha till natt och en väldigt bra sådan inatt, somnade som jag skulle och sov sedan fram till åtta. Det ger otroliga 10 timmar om jag inte vaknade utan att veta om det så är det nytt rekord. Så kom ur sängen till halv elva och fick i mig frukosten. Sedan gick jag igång med romanen först fram till ett sedan igen från två till tre. Så efter detta så pillade jag med faxen hade gjort lite fel med den igår så det gick inte att komma fram alls. Sedan vill jag ha så telefonsvararen tar över efter tre signaler det fick jag idag men jag kan inte stänga av den nu så jag måste maila tillbaks igen. Så sedan till halv tre tiden så stack jag till träningen. Tränade sedan hem och så stretch och så middag såg på en serie och sedan en family guy. Så efter detta så fick jag i mig en kopp kaffe och så nu är jag här. Så mer? Jo jag vann inte nått på lotto i lördags men till denna veckan så kommer det smälla till det känner jag på mig. Eller hur? Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Jaha körde idag och det gick bra idag har fått upp tempot så nu går det fort och jag gör det rätt med.

ROMAN: Ja fick mina två timmar idag och det gick bra det med.

MUSIK: Ja inget på denna punkt idag.

WEBB: Ja idag har jag funderat på hur jag skall göra och jag tror jag måste göra en mall nu och sedan en mall till och en till sedan igen. Men jag får först höra av RixFm innan jag går igång med detta. Men det kommer bli komplicerat och många mallar för att få till det som jag vill.

Så inget mer idag kommer igen imonn med mera då. Nu säger jag Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: