torsdag 23 januari 2014

Torsdag 23/1-2014 20:09

DAG: Jaha till natt igen då ja och jag trodde att jag fick en bra natt inatt men så var nog ändå inte fallet. Hade lite svårt att somna igår men somnade tillslut och sov sedan fram till nio. Trodde jag men jag tror att jag har vaknat ett par gånger under  natten utan att jag har kommit ihåg det. Så till 10:30 så kom jag ur sängen och fick i mig frukosten. Jo innan detta så fick jag problem med datorn den ville inte starta så jag fick göra startkoll men som vanligt så gav den inte nått. Det är nog grafikkortet som ligger bakom detta men det går inte att ta bort jag har försökt ladda in den gamla men det går inte. Men jag hoppas att det inte blir för ofta jag får problem så är det lugnt. Så efter frukosten så gick jag igång med romanen. Körde den idag fram till ett sedan igen från två till tre. Efter detta så väntade jag på att klockan skulle slå 15:30 då jag stack till träningen sedan hem och så middag på det. Såg på family guy och lite till och så fick jag i mig en kopp kaffe med innan jag gick igång här. Så mer? En lite små kass dag idag men allt gick bra fram till stretchen. Nä har inte mer att säga idag så jag säger hej för idag.

TRÄNING: Ja körde idag igen och det gick bra även om jag kände mig lite seg idag så var jag i tid idag.

ROMAN: Ja körde mina en och en halv timme idag och det gick bra.

MUSIK: Nä inget här idag.

WEBB: Ja skall ut imonn så jag tror inte jag hinner med nått imonn. Men jag skall göra två mallar till och så skall jag lägga in på dem sedan. Om jag inte har räknat fel så det blir mer än två. Ni får veta till söndag då jag skall köra igen.

Så inget mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: