torsdag 28 februari 2013

Torsdag 28/2-2013 20:32

DAG: Jaha sen idag igen och rejält sen med men jag har varit trött idag så jag satt länge framför teven idag. Men till natten då somnade som jag ville men sov sedan så där vaknade till tio tiden och kom ur sängen till elva tiden. Men jag hade helst legat kvar idag men tänkte nä jag måste upp. Så fick i mig frukosten och drog igång med romanen. Satt till ett då det var lunch och så sedan när jag gick igång till två så ringde det igen. Och jag hade glömt att sätta telefonsvararen igång så jag fick ta det efter detta så tappade jag farten och gjorde annat istället för att skriva. Jag laddade in IE10 för jag trodde att det var den skarpa versionen men det var det inte. Så till tre tiden så var jag klar och la ner skrivandet för idag. Så sedan stack jag till träningen till fyra tiden sedan hem stretch och så middag på det. Smakade gott idag men jag hade inte ork att äta idag, det är illa att jag sover sämre det tar ut sin tull. Hur fan jag skall göra för att sova bättre vet jag inte det är samma som innan och har pågått i femton år nu. Men jag hoppas att jag kan sova bättre inatt så får vi se. Mer då? Nä inte mer idag kommer igen imonn jo det var lotto som jag inte fick reda på igår. Ni får se på twitter om det gav nått eller så imonn på bloggen om det som vanligt inte gav nått alls.

TRÄNING: Ja träningen går iallafall okey trotts att jag är trött. Lite sen idag men ändå rätt okey.

ROMAN: Ja idag fick jag en sida gjord innan jag fick samtal och tappade farten. Imonn är det tvätt så den dagen går åt skogen.

Nä inte mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: