måndag 25 februari 2013

Måndag 25/2-2013 20:34

DAG: Jaha idag är jag sen men jag satt framför teven idag och glodde på något som jag redan hade sett och åt inte upp maten heller. Så nu till natten den var som vanligt med många vak fram till tio tiden. Kom ur sängen till elva tiden och fick i mig frukosten. Sedan gick jag igång med romanen, körde idag fram till ett då det var lunch och så igen från två till tre. Så efter detta så stack jag till träningen till fyra tränade sedan hem och stretch och middag på det. Såg family guy och sedan ett avsnitt på Simsons så det var därför jag var sen idag. Så mer? Jo jag vann inte nått igår, ja det var ju i lördags men såg det igår, på lotto men det är ju som det brukar vara så. Mer då? Hoppas att de får in lite nya datorer snart så jag kan köpa min. Kollade lite idag men det har inte kommit nya ännu, men jag tror det kommer snart hoppas jag. Så mer? Jo jag laddade in ett nytt program idag får se hur det är då. Men jag vet inte om jag skall ha det kvar eller inte. Det är ett bildprogram. Så mer? Nä inte mer idag kommer igen imonn då jag skall klippa mig så inget mer händer imonn. Jo jag skall handla lite med.

TRÄNING: Idag var jag sen med fem minuter så jag kapade cykeln idag. Men träningen gick bra idag.

ROMAN: Ja jag har kört idag och det gick bra men jag måste köra en omgång till sedan och få in detaljer mm.

Nä inte mer idag säger för idag Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: