torsdag 14 februari 2013

Torsdag 14/2-2013 20:16

DAG: Jaha till natt igen då ja och lika dant som innan fan vet om det tar slut. Men jag känner på mig att tillslut så kommer jag blir trött av det just nu är det okey men men. Så till dagen kom ur sängen till tio tiden och fick i mig frukosten och två koppar kaffe. Så till tolv så gick jag igång med romanen satt en timme sedan lunch och så en timme till. Så efter detta var det bara att vänta på att klockan skulle slå fyra. När den gjorde detta så stack jag till träningen, tränade sedan hem och stretch och så middag på det. Så mer? Ja mer, skall tvätta imonn så den dagen går åt hela dagen åt detta. Mer? Blir en illa kort blogg idag tror jag visst. Jo lotto fick inget mail igår så jag skall se idag om det gav nått. Ingen storvinst men kanske lite ni får veta på twitter idag eller så imonn om det inte gav nått.

TRÄNING: Ja körde min träning idag och det gick bra men lite sen idag ett par tre minuter vad det idag.

ROMAN: Ja idag har jag bara läst för att hitta punkten där pissgubben skulle in och det tog två timmar innan jag hittade den. Så till lördag så skall jag gå igång med honom. Men jag hittade på lite idag om honom iallafall. En bra dag idag på denna punkt.

Så nu är det slut för idag så jag säger vi ses igen imonn och Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: