måndag 18 februari 2013

Måndag 18/2-2013 20:07

DAG: Jaha natt igen då ja och en rätt bra sådan inatt men jag somnade inte som jag ville igår men jag la ner klockan så att det blev mörkt och då somnade jag. Sov fram till elva tiden idag då jag kom ur sängen och fick i mig frukosten. Så efter detta så skulle jag då gå igång med romanen men fick samtal igen. Skall ta och stänga av telefonen när jag går och lägger mig och sedan går den inte igång förrän till två tiden igen. Så kom tillslut igång med romanen och körde idag fram till ett sedan var det lunch. Så efter lunchen så gick jag igång igen men fick läsa så illa långt så jag tappade farten idag och la ner till 14:30 tiden. Så mer? Jo efter detta så var det bara att vänta på att klockan skulle slå fyra och när den gjorde detta så stack jag till träningen. Tränade sedan hem och stretch och så middag på det. Såg family guy när jag åt och la ner till åtta tiden. Så mer? Jo jag vann inte nått på lotto heller men till denna veckan så kommer det slå in ni får veta på twitter hur mycket det gav. Så mer? Nä inte mer idag kommer igen imonn med mera då, vi ses.

TRÄNING: Japp idag så gick det bra var bara en minut sen idag.

ROMAN: Ja jag tappade farten idag men jag tar igen det imonn. Skall göra stora ändringar imonn så jag hoppas jag får vara i fred.

Jaha dags att säga Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: