tisdag 5 februari 2013

Tisdag 5/2-2013 20:13

DAG: Jaha natt igen då ja och en rätt kass sådan igen somnade som jag skulle men vaknade sedan ett antal gånger fram till tio tiden. Efter detta så somnade jag inte igen låg vaken till elva innan jag kom ur sängen. Fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen. Körde den idag fram till 13:30 efter detta så gick jag igång med musikdatorn. Idag trodde jag att jag hade gjort rätt men inte heller. Jag la SP3 på en disk men den var komprimerad så jag fick packa upp den och sedan lägga den på en disk till. Men efter detta så gick det bra jag fick in allt jag ville och nu är den redo för att morsan skall få den. Så har ont i nacken och det är kuddens fel, så jag måste köpa ny kudde igen kommer gå på 550 men som tur är har jag lite extra nu så det skall gå vägen. Så mer? Trött idag låg länge på sängen idag innan jag orkade upp hoppas jag somnar bra inatt bara så. Så en bra dag idag men lite kass på grund av kudden som jag fick byta idag till vanlig så att jag inte får mer ont i nacken.

TRÄNING: Japp idag har jag inte gjort nått men till torsdag kör jag igen.

ROMAN: Eftersom jag var lite trött idag så gick det så där att skriva idag men det tar jag igen imonn.

Jaha inte mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: