söndag 3 februari 2013

Söndag 3/2-2013 20:04

DAG: Jaha till natt igen och en rätt kass sådan igen somnade som jag ville till ett tiden men sov sedan dåligt efter detta. Klockan var tio innan jag vaknade för sista gången. Kom ur sängen till elva tiden och fick i mig frukosten. Efter detta så gick jag igång med dammsugningen där efter så gick jag igång med hemsidan. Idag hade inte NRJ uppdaterat men de gör det till måndag inte söndag. Jag maila dem om detta får se vad de säger om det. Det gav uppdatering 245 246 på spotify sidan och 286 287 på startsidan. Så efter detta så gick jag igång med musikdatorn men idag tog det sådan illa tid att jag är jäktad som fan. Jag satte igång med det till två och till sex så fick jag ge upp för idag. Jag gjorde då middagen och åt hann inte med lunch idag. Jag måste lägga in SP3 men det går inte via uppdateringen utan jag måste göra det för hand. Och jag hittar inte det på internet. Vi får se hur det går med det sedan en dag.

TRÄNING: Imonn så kör jag igen då och jag har packat väskan så jag är redo.

ROMAN: Ja jag skall köra imonn igen men vi får se hur jag sover inatt efter jäkt idag.

Nä inget mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: