fredag 22 februari 2013

Fredag 22/2-2013 20:11

DAG: Jaha till natt igen då ja och somnade till ett tiden eller något där efter. Sov sedan rätt okey fram till fem sedan sex och sju sedan nio och tillslut till tio. Så efter detta så fick jag igång datorn och så gick jag upp sedan. Fick i mig frukosten och två koppar kaffe nä en kopp kaffe den andra tog jag när jag skrev. Detta gick jag igång med till tolv tiden körde idag fram till 13:30 nä till 14:00 satt extra länge idag av någon anledning. Ja jag vet varför men det får ni veta längre ner. Så satte igång telefonen och satte igång datorerna för skann och så stack jag till ICA för att handla. Fick inte med mig allt idag så jag måste iväg imonn med. Det är som de säger det man inte har i huvudet måste man ha i benen. Jag glömde grönsaker idag fick köpt men de var redan gamla när jag köpte dem så. Problemet är att det inte går att se i butik om de är gamla eller inte så man får köpa grisen i säcken. Så mer? Jo jag vann inte nått på lotto heller men det är ju som det brukar vara så men till lördag då smäller det till. Så mer? Jo sedan hem och gick igång med middagen till tre tiden eller lite där efter fick samtal idag från morsan vid den tiden. Hade idag karréer och klyft tog det sista idag så jag måste köpa nya imonn. Såg mina serier men hann inte se alla idag skall se imonn resten. Så mer? Ja vad mer idag? Har gjort lista över vad jag skall köpa på musikbörsen eller 4sound som de heter idag. Kommer gå på 5400 och jag måste köpa nytt interface för det kommer inte uppdateras fick jag reda på idag. Skall se om jag kan sälja det på blocket en dag skall lägga ut det för 200 men då inte för Windows 8. Så mer? Så om ni har M-Audio s uno som inte har uppdaterats så kommer det inte göra det heller. Ni får köpa nytt. Så mer? En bra dag idag på det hela taget vi hoppas att det upprepar sig tills imonn.

TRÄNING: Ja då kör jag storstretchen imonn då skall ut innan så jag hoppas att jag blir lite varm innan imonn.

ROMAN: Gick bra idag och jag fick mycket gjort idag men fan vet om jag måste köra en omgång till eller om jag kan klara av att lägga till två grejor samtidigt. Skall se på det imonn annars så måste jag köra en omgång till med detaljer. Men det gick bra idag och det kommer ur mig i rätt bra fart med så det flyter.

Inte mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: