söndag 24 februari 2013

Söndag 24/2-2013 20:11

DAG: Jaha natt igen då ja och en vanlig natt igen vaknade ett antal gånger fram till tio tiden. Men idag låg jag ända till halv tolv innan jag gick upp och fick i mig frukosten. Så sedan till mot ett tiden så satte jag igång att dammsuga. Efter detta så gick jag igång med hemsidan idag hade inte NRJ uppdaterat det var detta jag förutspådde och idag hände det. Den firman som köpt upp NRJ uppdaterar nästan aldrig sina listor. Men jag skall hänga på i en halvår innan jag ger upp helt med dem. Så idag var det uppdatering 252 253 på spotify sidan och 293 294 på startsidan. Så efter detta så gjorde jag inte mycket alls idag. Men jag gick igång med middagen till fyra tiden hade idag korv med klyft och ketchup. Idag såg jag på teven med men inget speciellt idag bara slö tittade idag. Och fick i mig en kopp kaffe och en kopp latte. Hoppade lunchen idag kände inte för det idag och satt och glodde på annat fram till sju tiden. Då jag la mig i sängen idag men när jag låg där så kom jag på att jag inte hade uppdaterat årtalet på sidorna så jag satte mig och gjorde detta till 2006-2013 på alla sidor idag. Så mer? Nä inte mer idag imonn är det träning som gäller för mig och sedan till tisdag så skall jag kippa mig igen. Skall också göra lax till tisdag fick lax och köpte färdig sås som jag skall hälla på bara sedan köra den i ugnen. Men detta är då till tisdag. Så inget samtal igår så ingen storvinst men kanske lite ni får veta på twitter idag eller om det inte gav nått till bloggen imonn.

TRÄNING: Har packat väskan idag och är redo för träningen imonn.

ROMAN: Ja då skall jag få två timmar imonn på denna punkt hoppas jag. Vi får se hur jag somnar ikväll jag hoppas det blir bra. Mer om detta imonn.

Nä nu är det inte mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: