tisdag 26 februari 2013

Tisdag 26/2-2013 20:09

DAG: Jaha till natt igen då ja och somnade inte som jag ville igår låg rätt länge innan jag tillslut somnade. Men inatt så vaknade jag av att jag hade svårt att andas. Har haft detta innan men det var då jag var fet. Så det är ett tag sedan nu och jag vaknar och somnar igen utan att kunna kontrollera det alls. Så jag kan inte riktigt fatta vad det är jag vaknar bara korta stunder och somnar igen nästan med en gång. Så förutom detta så vaknade jag som jag brukar göra fram till tio tiden men idag låg jag ända till elva innan jag gick upp. Fick i mig frukosten och två koppar kaffe sedan vid halv ett tiden så stack jag till frisören. Men jag var tvungen att hämta pengar innan så jag stannade vid automaten vid pressbyrån. Men den hade något slagit sönder så jag fick sticka ner till torget för att hämta idag. Sedan stack jag in och klippte mig och så iväg till ICA men innan så stannade jag och fick två lotter som jag vann ifrån teve lotten jag får varje månad. Sedan stack jag och handlade och så hem igen. Gjorde sedan inte mycket mer än väntade på att klockan skulle slå den tiden då jag kunde gå igång med middagen. Hade idag lax och citronsås med dill, jag fick lax av morsan och så köpte jag en påse med sås som jag fick in i ugnen och så var det klart. Men jag satte på potatisen för sent så jag fick vänta med laxen i ugnen. Det var rätt gott och jag såg mina serier när jag åt detta. Men var sen idag så jag hann inte se alla idag sparar tills imonn. Efter detta så satte jag mig att läsa ut duma key ett par kapitel blev det idag och nu börjar det hända grejor. Har läst halva boken nu och det har hänt en hel del men nu går det upp för dem att det inte kommer bli så lätt som det trodde. Så efter detta så la jag mig på sängen ett tag fram tills nu. Och på lotterna jag fick hem så fick jag en ny som jag skall hämta imonn tänkte jag. Så mer? Jo jag hade ju problem med teven på 3D och det går nog inte att fixa jag fick mail om detta och denna gången så de att det kan vara så att sändningen från C-More kanske inte kan tas emot av teven. Vilket betyder att jag inte kan se på 3D från dem. Fårjag ihop pengar så skall jag köpa en dvd som tar 3D så kan jag kolla om det går med detta då. Men jag har inte pengar så det får vi ta när den dagen kommer. Så mer? Nä inget mer idag kommer igen imonn med mera då.

TRÄNING: Ja inget idag på denna punkt men kommer igen till torsdag med mera då.

ROMAN: Japp idag så var det inget på denna punkt heller men det tar jag igen imonn. Vi hoppas på bra sömn så skall det nog gå bra.

Nu är det slut för idag ses igen imonn. Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: