söndag 10 februari 2013

Söndag 10/2-2013 20:07

DAG: Jaha natt  igen då ja och en rätt kass sådan igen. Somnade som jag skulle igår men vaknade redan till två tiden sedan tre och ett par gånger till innan jag slog upp ögonen till tio tiden efter detta gick det inte att somna igen. Kom ur sängen till lite innan elva tiden och fick frukosten i mig. Sedan dammsög jag och gick sedan igång med hemsidan. Idag var det två uppdateringar igen som det skall vara, det gav 247 248 på spotify sidan och 288 289 på startsidan. Så men NRJ har fått för sig att lägga upp vecka 6 när vecka 7 börjar så de är en vecka bakom. Jag la upp vecka fem idag sedan kommer det nytt till vecka sju då kommer vecka 6. Och de lägger upp till måndag men då kan jag inte lägga upp finns inte tid till det så det kommer upp till tisdag veckan efter. Så 6 kommer upp till tisdag nästa vecka som jag sa så kommer det till måndag men jag hinner inte få upp det då. Jag fick en förklaring varför men jag måste erkänna att jag inte fattade vad de menade med det. Men är det vecka 7 så kommer vecka 6 upp till tisdag. Så ligger det till det var det som var nytt för idag med hemsidan. Så mer? Jo när jag höll på med detta så kom farsan med kaffebryggaren. Så efter jag var klar med hemsidan så tog jag mig en kopp. Nu fungerade den jag fick ju bryggaren till julklapp och den fungerade inte alls då. Men idag så gick det och jag fick min första kopp på många år. Det smakade bra inte alls som bryggkaffe utan godare, sedan fick jag i mig en kopp med latte med den var också god. Men byggaren är lite kass ändå jag måste själv stoppa vattnet det bara rinner så skall jag då uppskatta när det har kommit 170ml det är inte lätt. Ganska kass bryggare det är inte lätt att se när det är klart och jag måste stänga det själv. Så lite kasst är det och en jävligt konstigt konstruktion på den. Så mer? Jo efter detta så stack jag till ICA för att handla lite sedan hem igen. Gick igång med middagen till tre tiden hade idag hamburgare och klyft och ketchup. Såg inte nått på teven idag men hade den på jo lite Simsons såg jag idag när jag åt. Så efter middagen så drog jag i mig en svart kopp och sedan till lunch så drog jag i mig en mjukis som jag inte fick i mig idag på dagen. Efter detta så drog jag igen i mig en latte. Så mer? Jo jag vann inte storvinst igår för de ringde mig inte igår. Men kanske har jag vunnit lite ni får veta på twitter idag eller så imonn på bloggen om det inte gav nått. Så mer? Nä nog för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Så ja har packat idag och är redo för träningen imonn, vi hoppa på bra sömn så skall det nog gå vägen.

ROMAN: Ja har funderat lite på det jag skrev i lördags måste skriva om det lite imonn. Jag skall lägga till det var för tunt det jag hade innan. Men bra sömn så skall det gå vägen hoppas jag.

Nu säger jag som jag brukar gör Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: