måndag 11 februari 2013

Måndag 11/2-2013 20:13

DAG: Jaha natt igen då ja och en rätt kass sådan inatt, somnade som jag skulle men vaknade sedan redan till fem sedan sex och sedan ett antal gånger till. Jag vaknade för att brandvarnaren pep en gång i minuten så jag fick ta en stol och plocka bort batteriet. Så en kass natt inatt kom ur sängen till lite efter tio tiden och fick i mig frukosten. Sedan hade jag tid på mig så jag tog en extra kopp kaffe idag. Och jag kan meddela att jag inte har ont av det alls. De tabletterna jag äter har gjort att jag blir allergisk mot mycket. Först var det ägg sedan var det jordnötter efter det var det ostbågar och sedan öl och kaffe. Men det var kaffe som är byggt med vanligt bryggare det smakar väldigt illa men detta är gott. Så och så vann jag inte nått igår heller ja det var ju till i lördags men till denna veckan så smäller det till. Vi får se till onsdag ni får veta på twitter när det smäller till. Så mer? Jo jag gick igång med romanen till tolv tiden och tog sedan paus för lunch till ett. Så gick jag på det igen till två fram till fyra. Så efter detta så gjorde jag inte mycket men kom på brandvarnaren och satte upp den så jag glömde ta på mig mina strumpor ja jag hade på mig ett par men det var inte träningsparet. Så mer? Jo jag stack till fyra tiden till träningen och så hem igen och stretch sedan middag. Såg på family guy när jag åt men satt ända till åtta och efter innan jag kom ur soffan. Så mer? Jo för att gå över till kaffet så var det väldigt gott både svart och latte. Men kaffebryggaren är lite små kass jag ringde idag och frågade man måste stå och passa den och uppskatta när det är färdigt det är kasst. Så mer? Nä inte mer idag kommer igen imonn med mera då.

TRÄNING: Ja lite sen idag så jag kapade tre minuter av cykeln idag.

ROMAN: Ja idag gick jag på samma som jag hade skrivit innan och det gick bra fanns mycket mer att skriva på den punkten. Och det skall bli mer imonn hoppas jag.

Nu är det slut för idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: