onsdag 27 februari 2013

Onsdag 27/2-2013 20:09

DAG: Jaha natt igen då ja och en redigt kass sådan inatt. Somnade som jag skulle men vaknade sedan tre gånger fram till fyra. Riktigt kass natt kom ur sängen till elva tiden och fick i mig frukosten. Så efter detta så gick jag igång med romanen körde den idag fram till 13:30 då jag stack till ICA för att handla. Stannade på posten med och fick en ny lott. Sedan hem och jag hade innan jag gick satt igång datorerna för skann men det var ett fel med morsans dator så jag fick göra om idag på den. Så sedan laddade jag in en hel del grejor i den och gick igång med middagen med. Men jag gjorde detta på samma gång och det går aldrig bra att göra detta på en gång. Jag fick hårda klyftor och det smakade inte så gott sedan var jag sen så jag hann inte se allt jag hade spelat in idag. Så var det med det. Mer då? Jag fick ladda in quick time till morsans den var så gammal att den kraschade när jag skulle gå igång med den. Så sedan laddade jag in office 2003 på den med skall ändå inte använda det så. Så mer? Rätt kass dag idag med kass sömn men jag hoppas få sova inatt så jag kan köra träningen imonn. Mer? Jo jag funderar på att köpa en DVD 3D så kan jag testa om det är teven eller mjukvaran som det är fel på. Men jag håller på det ett tag så får vi se vad jag gör sedan. Men jag har lite pengar över så vi får se. Mer då? Nä inte mer idag kommer igen imonn med mera då. Jo det är ju lotto idag men de har inte ringt så ingen storvinst men kanske lite. Ni får veta på twitter idag om det gav nått eller så imonn på twitter om det gav nått. Eller som vanligt till torsdag om det inte gav nått.

TRÄNING: Ja imonn så kör jag igen då ja och väskan är packad så jag är redo för träningen imonn. Så hoppas vi på bra sömn bara…

ROMAN: Ja trött idag så det gick så där idag men jag tar igen det sedan måste ändå köra ett par gånger till på den så.

Nä nu är det dags att säga Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: