lördag 9 februari 2013

Lördag 9/2-2013 20:07

DAG: Jaha till natt igen och samma inatt som nätterna innan vaknade ett antal gånger fram till tio då det var slut på sömnen. Kom ur sängen till halv elva tiden och fick i mig frukosten. Sedan till tolv tiden så gick jag igång med romanen körde den idag fram till 13:30. Då fick jag sticka till ICA för att handla träningsmaten som jag glömde igår. Körde samma som innan kom inte på nått nytt idag. Så det blir kassler med ris och gräddsås men till nästa vecka igen så skall jag komma på något nytt igen hoppas jag. Så när jag kom hem så skulle jag då ha gått igång med storstretchen men kom inte igång förrän till halv fyra tiden. Efter detta så gick jag igång med middagen hade idag korv med klyft och det var gott var ett tag sedan jag hade det nu. Såg på mina serier när jag åt och sedan till lunch (som jag inte tog utan tog en mjukis) så såg jag filmen som jag spelade in för ett tag sedan nu. Den var okey men jag sparade den inte utan raderade den. Så mer? Ja mer ja kommer inte på mer idag jo det är ju lotto idag ringer de så får ni veta detta på twitter annars blir det till twitter imonn eller så till måndag om det inte gav nått. Så mer? Jo jag har nyheter på hemsidan imonn ja eller inte så nytt men ändå nytt. Ni får veta imonn vad det är här på bloggen, det har med musik att göra, ja radio.

TRÄNING: Japp körde min storstretch idag men idag var det illa segt av någon anledning. Men jag fick det gjort ändå så okey då.

ROMAN: Jaha det tog tid idag och igen så fick jag ett samtal innan jag gick igång inte bra det. Så men jag kom igång ändå idag men det tog en illa tid för jag fick söka efter information innan jag skrev idag. Och det blev inte som jag ville idag, hittade inte informationen som jag ville. Men jag gör lite annorlunda när jag sedan skriver ner det tror jag.

Så inte mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: