lördag 16 februari 2013

Lördag 16/2-2013 20:42

DAG: Jaha idag har jag satt nytt rekord i att vara sen, men jag pillade med gagets som jag la in igen vet inte om problemet är borta med dem men jag har bara säkra nu. Så till natten då igen lite kass igen men sov ändå okey på morgonen. Kom ur sängen till halv elva och fick i mig frukosten. Sedan skulle jag då sätta igång med romanen men fastnade vid datorn så jag kom inte igång förrän till 12:30 idag. Men jag satt till 14:00 idag så jag kompenserade för missad tid idag. Efter detta så skulle jag gå igång med stretchen men kom inte igång förrän till tre tiden idag. Efter detta så gjorde jag middagen hade idag kotletter med pommes. Och såg mina serier idag men fick lämna en film tills imonn. Så mer? Jo jag kanske vinner idag men ni får veta på twitter om det gav nått eller så imonn på twitter om det gav lite eller till måndags bloggen om det inte gav nått. Så mer? En slö dag idag har haft svårt att komma igång hela dagen idag. Men kom igång tillslut ändå så okey dag. Så mer? Nä kommer inte på mer idag vi ses igen imonn.

TRÄNING: Ja idag så gick det bra att stretcha var nog lite varmare än vanligt idag så det gick bra.

ROMAN: Ja körde min en och en halv timma idag igen men det var trögt att komma igång idag. Har kommit en bit in på pissgubben idag och skall köra igen till måndag. Jag kom på en historia som jag hoppas blir bra.

Nä inte mer idag säger bara Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: