söndag 17 februari 2013

Söndag 17/2-2013 20:02

DAG: Jaha natt i gen då ja och en redigt kass sådan inatt, kunde inte somna igår och sedan till ett tiden när jag tänkte lägga mig så kom grannarna hem så jag somnade inte då heller. Klockan var nog fram mot tre eller mer innan jag tillslut somnade. Sov sedan kasst fram till tio tiden men idag så låg jag ända fram till halv tolv tiden innan jag kom ur sängen. Fick i mig frukosten och så gick jag igång med dammsugningen. Efter detta så gick jag igång med hemsidan. Och NRJ är kassa på att uppdatera såg i onsdags då hade de inte uppdaterat så jag la ner för denna vecka men idag så hade de uppdaterat. Så inte till måndag som de sa utan till onsdag torsdag så uppdaterade de. Så jag kommer lägga upp på söndagar inte innan så idag var det då 250 251 på spotify sidan och 291 292 på startsidan. La upp på twitter och facebook med idag. Så mer? Jo undertiden jag höll på med detta så kom farsan och hämtade lite grejor och jag fick en macka med idag. Så till två tiden så stack jag till ICA för att handa lite. Men jag måste ligga lågt nu ett tag har inte mycket pengar kvar nu. Så sedan hem och jag gick igång med filmen när jag kom hem. Såg den förta ett tag innan jag gick igång med middagen. Idag hade jag hamburgare med klyft och ketchup. Såg sedan andra filmen med och nä det var inte mycket att ha. Så mer? Jo jag fick inget samtal igår så ingen storvinst men kanske lite. Ni får veta på twitter eller så imonn på bloggen om det inte gav nått. Mer? Jo jag hoppas att de lägger upp nya datorer igen på Dustin snart så jag kan köpa ny men vi får se när detta händer förhoppningsvis snart.

TRÄNING: Jag har packat idag och är redo för träningen imonn.

ROMAN: Japp imonn så kör jag igen två timmar om jag får sova så, vi hoppas på det. Återkommer med mer imonn.

Jaha då är det slut för idag och jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: