fredag 15 februari 2013

Fredag 15/2-2013 20:08

DAG: Jaha natt igen då ja och som innan rätt kass natt men ändå så är sömnen rätt bra ändå trotts att jag vaknar ett antal gånger under natten. Först till fem sedan sex åtta och så till nio tiden och tio sedan igen. Men idag låg jag ända till halv tolv innan jag gick upp idag. Sket i frukosten idag och låg länge idag innan jag stack ner med tvätten. Sedan upp igen och fick i mig frukosten och två koppar kaffe idag med. Så till kvart i ett så stack jag ner igen och fick hängt upp tvätten. Sedan upp igen och till lite efter ett tiden så stack jag till ICA för att handla lite. Köpte lite mer kaffe idag och espresso och lite till innan jag tog mig hem igen. Så när jag kom hem så drog jag igång skannern på båda datorerna och idag gick det illa snabbt på morsans dator och jag trodde att något var fel men så kom jag ihåg att det knappt finns nått på den. Så efter detta så körde jag sårbarhets skannern och uppdaterade hela datorn idag. Inte nog att det fanns till Windows det fanns mer ändå på XP:n idag. Och rätt mycket på 7:an med idag men skannern gick bra iallafall och jag la till en hel del på IE för morsan. Så mer? Jo efter detta så knäppte jag igång ugnen och stack sedan ner och hämtade upp tvätten. Så gick jag igång med middagen, hade idag karréer med klyft och kebabsås. Såg på mina serier när jag åt men hann inte med alla idag så jag fick spara lite tills imonn. Har en film med som jag tänkte se imonn om jag hinner. Så mer? Nä inget mer idag kommer igen imonn. Jo jag vann inte nått på lotto men det är ju som det brukar var så. Men till lördag då smäller det till det känner jag på mig, tummarna tack. Nä nog för idag ses igen imonn. Jo jag läste lite idag efter lunchen med ett kapitel blev det idag.

TRÄNING: Ja då har vi storstretchen imonn då hoppas på bra sömn så skall det nog gå vägen hoppas jag.

ROMAN: Ja imonn då skall jag gå på pissgubben hoppas jag kommer på någon bra historia på honom. Sedan skall jag köra det vanliga på hela romanen, det kommer ta tid när den är så lång. Just nu är den 470 sidor men det kommer mer efter att jag har gjort denna uppdateringen får se vad det kommer upp till då. Men det är rätt mycket att lägga till sedan med så men denna bok blir mer som en roman den förra som jag skall skicka in var lite kort.

Jaha det är dags att säga Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: