lördag 2 februari 2013

Lördag 2/2-2013 20:07

DAG: Jaha natt igen då ja och en rätt kass sådan igen med rätt många vak kom till sans till tio tiden och kom ur sängen till elva tiden. Fick i mig frukosten och så gick jag loss på romanen. Var klar till 13:30 idag och då stekte jag träningsmaten sedan stack jag till ICA för att handla lite. När jag kom hem så gick jag loss på Office paketet det gick rätt fort idag men så har jag sedan pillat med det hela dagen idag. Outlook där installerades alla konton och allt automatiskt så det var lätt. Så jag fick en uppdatering till winzip med så innan fick jag ett fel meddelade om detta i Outlook men det försvann sedan när jag fick nytt winzip. Så mer? Jo efter detta så skulle jag då gå igång med storstretchen men det dröjde ända till efter fyra innan jag kom igång. Så mer? Jo jag gick igång med middagen efter stretchen hade idag karréer med pommes och pepparsås. Såg mina serier idag när jag åt men en hade tagit slut förra gången så den fick jag stryka. Så mer? En rätt okey dag idag men jag fick samtal när jag satt och skrev det var inte bra. Så mer? Nä imonn är det ominstallation av xp det kommer ta hela dagen att installera uppdateringarna sedan på den. Jag har bara SP 2 på skivorna så det kommer ta tid att fixa till den. Så mer? Ja då har man Office 2013 då och det kommer blir lite dyrare än om jag köpte det men det ger 2300 eller 3000 och lite till då jag betalar 90 per månad.

TRÄNING: Japp en storstretch idag och det gick bra idag kände av armarna men det var väntat det så det var lugnt.

ROMAN: Ja fick lite skrivet idag trotts störning men inte så mycket idag men det tar jag igen till måndag hoppas jag.

Nu är det slut för idag ses igen imonn tills dess Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: