torsdag 6 september 2012

Torsdag 6/9-2012 20:03

DAG: Japp ännu en dag och vi går på natten igen, somnade som jag skulle till elva tiden. Sov ända fram till nio idag det ger många timmar det så idag var jag pigg iallafall i morse. Låg sedan fram till elva innan jag kom ur sängen, kunde inte somna om igen. Så kom upp och fick i mig frukosten sedan drog jag igång med romanen. Körde den fram till ett då jag tog lunch sedan från två till tre då jag var klar för dagen. Så och jag väntade på att teve killen skulle ringa men han ringde inte innan jag stack. Så till fyra så drog jag till träningen, tränade sedan hem och stretch och så middag. Såg på family guy när jag åt och satt länge idag nästan till åtta. Så mer? Jo imonn så är det tvätt och sedan till ett skall jag sticka och köpa mobilen sedan skall jag stanna på phonehouse och stänga av försäkringen sedan till ICA och så måste jag komma hem till tre får då kommer teve killen. Jag ringde honom idag så vi bestämde det idag. Så mer? Jo jag vann 20 spänn igår skrev nog 22 igår men jag lämnade in lite till lotto igår för det. Så till lördag så smäller det till ni kommer få veta på twitter. Oj oj stora stålar blir det med jag väntar med spänning som jag sa får ni veta på twitter. Mer då? Nä nog för idag och vi ses igen imonn.

TRÄNING: Ja körde idag och det gick bra hela vägen idag. Bra träning idag och inget skoskav  heller.

ROMAN: Ja har kommit på nytt för denna personen idag ett tema som jag skall lägga in. Fick en och en halv sida idag så okey.

Japp inte mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: