måndag 17 september 2012

Måndag 17/9-2012 20:03

DAG: Jaha natt igen då ja sov rätt bra inatt vaknade till elva tiden kom upp och fick i mig frukosten. Sedan så drog jag igång med romanen till tolv tiden, hade paus till ett då det var lunch sedan igång igen till två fram till tre. Då satte jag mig vid trummorna och spelade en halvtimme och det gick bra kan nog snart ha tränat upp armbågen hoppas jag. Så sedan var det att vänta på att klockan skulle slå fyra. När den gjorde detta så stack jag till träningen idag sedan hem och stretch och så middag på det. Hade för lite med pure i min biff stroganoff men det gick ner ändå det var gott. Såg på family guy när jag åt satt ända fram till åtta idag. Har känt mig lite seg idag men det var nog för att jag inte fick i mig så mycket mat igår. Som jag brukar få i mig eftersom jag inte var hemma igår när jag åt. Så mer? Nä inget mer idag kommer igen imonn jo inget på lotto igår heller men det är ju som vanligt detta.

TRÄNING: Det var tungt idag men som jag sa så var det nog för lite mat igår som gjorde det.

ROMAN: Ja idag fick jag mina två timmar så jag körde som vanligt idag. Men jag fick ta ett par pauser kände mig lite seg som jag sa ovan. Men körde ändå två timmar idag så okey.

Ja inte mer att säga idag än Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: