tisdag 4 september 2012

Tisdag 4/9-2012 20:09

DAG: Jaha natt igen då ja, somnade som jag ville igår runt ett två tiden. Sov sedan fram till sex tiden låg vaken till sju då jag somnade igen fram till nio tiden. Men jag lyckades somna igen fram till halv tolv. Så jag var sent uppe idag och fick i mig frukosten. Sedan gick jag igång med romanen körde den idag fram till två. Sedan körde jag övningarna och så spelade jag i 12 minuter och det går bättre och bättre. Skall nog kunna få bort smärtan så småningom. Så efter detta så stack jag till ICA för att handla lite, fick det jag skulle ha och lite till. Men nu har jag bara 1100 att leva på fram till den 25é. Blir hårt som vanligt men det skall nog gå. Så sedan hem och gick igång med middagen, hade idag kotletter med pommes. Såg mina serier idag och sedan en film men hann inte se den klart idag får ta den imonn. Så satt över lunchen med idag och såg filmen men som jag sa så såg jag inte klart den idag. Så mer? En rätt bra dag idag fick allt gjort som jag skulle och så såg jag att canal+ hade bytt namn idag med och de har gjort om hemsidan med. Vilket är till det sämre såg att true bood och falling skiyes eller nått sånt det går inte att hitta nått på sidan längre man kan inte hitta serier eller filmer så den stinker kasst hela vägen. Så men fick reda på att dessa serier kommer nu imonn och på torsdag. Så jag har satt in boxen på detta. Så mer? Jo på fredag skall jag köpa ny mobil och tvätta med så får vi se när tevekollen killen kommer med. Han kan komma på fredag men då efter tre fyra tiden om jag då är hemma. Så mer? Nä inte mer idag kommer igen imonn med mera då.

TRÄNING: Ja inget att säga om detta idag.

ROMAN: Ja är inne på nytt igen och fick göra om idag lite så det tog lite tid men jag fick ändå nästan två sidor idag med. Så en bra dag idag.

Nu är det inte mer än detta kvar Tjingelng! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: