söndag 2 september 2012

Söndag 2/9-2012 20:23

DAG: Jaha sen idag men jag uppdaterade writer som vanligt har man ingen aning om när det uppdateras så det är nog länge sedan det gjorde det. Så men till dagen eller till natten. Somnade som jag skulle till ett tiden men sov sedan rätt kasst fram till tio tiden. Kom ur sängen till elva och fick i mig frukosten. Efter detta så kom jag igång med dammsugningen till tolv tiden. När detta var klart så gick jag igång med hemsidan. Idag var det 201 202 på spotify sidan och 237 238 på startsidan sedan la jag upp på twitter och facebook med idag. Efter detta så hade jag inte nått att göra så jag pillade med teven ett tag. Men jag gav upp men gick på det igen efter en stund och tillslut så lyckades jag att ställa in alla kanaler. Så mer? Jo sedan till halv fyra tiden så gick jag igång med middagen. Hade idag kotletter med mos gott mos och såg på teven lite men bara slö tittade idag. Mest på Discovery. Så mer? Ja efter middagen så gick jag på lunchen med och såg då lite på teven med. Så det var nog allt för idag, jo så fick jag inget samtal igår från lotto så ingen storvinst var det inte. Men kanske lite ni får veta på twitter om det gav nått, annars tills imonn om det inte gav nått. Så mer? Nä kommer inte på mer nu, jo jag satte mig och läste lite efter lunchen.

TRÄNING: Jaha har packat väskan idag och är redo för träningen imonn.

ROMAN: Ja då kör jag igen imonn hoppas på bra sömn så skall det nog gå bra.

Nä inget mer idag kommer igen imonn med en rapport så vi ses då. Nu säger jag Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: