fredag 7 september 2012

Fredag 7/9-2012 20:04

DAG: Jaha till natt igen och en kass sådan har det varit med. Somnade till två tiden men sov sedan riktigt kasst där efter med massor av vak. Men kom ur sängen till elva tiden och fick i mig frukosten. Sedan till tolv så stack jag ner och fick in tvätten. Sedan upp igen och ringde till phonehouse och stängde av mitt konto där. Så till kvart i ett så stack jag till stan och köpte min mobil. Men de hade inga minneskort alls så jag fick sticka till El-Giganten och de hade inte heller. Så jag får köpa det en annan dag så jag åkte hem nä jag stannade på ICA för att handla med. Sedan hem och satte igång att radera den gamla mobilen men glömde att jag skulle skicka ett mms och raderade alla kopplingar. Så jag får ta och maila henne imonn. Så sedan kom teve killen och det tog tid idag så jag fick sticka ner och hämta tvätten när han var här. Så efter detta så var han klar och då gick jag igång med middagen med en gång. Hade idag fläsk och mos och löksås såg på en serie idag sparade resten tills imonn. Så satte jag igång att ladda min nya mobil och det tog två timmar att få den laddad. Så jag hann knappt få igång den och ställa in allt innan det var dags för blogg. Så jag skippade lunchen idag för att hinna få igång mobilen idag. Skall pilla med den imonn efter stretchen hoppas jag. Jo jag hann med lite läsning ur människohamn med innan jag satte igång att pilla med mobilen. Så mer? Jo jag skall ta en dag och ringa ner så att de har minnes kort så skall jag köpa det med. Så har jag inte hittat något program att köra med datorn idag heller men det skall nog finnas något hoppas jag. Jäkt idag och gjorde fel med men jag hoppas jag kan fixa detta tills imonn. Så slut för idag och tack för idag.

TRÄNING: Ja imonn så kör jag storstretchen som vanligt så ni får rapport imonn.

ROMAN: Ja kör imonn igen så får vi se vart det leder hän då. Hoppas på bra sömn bara så.

Ja slut för idag och jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: