söndag 16 september 2012

Söndag 16/9-2012 20:13

DAG: Jaha natt igen då ja somnade lite sent igår och sov rätt kasst under natten. Kom ur sängen till elva tiden och fick i mig frukosten. Efter detta så drog jag igång med dammsugningen och sedan var det hemsidan. Uppdatering 205 206 på spotify och 241 242 på startsidan. La upp på twitter och facebook med idag. Efter detta så var det att vänta på att min mobil skulle ladda klart sedan stack jag iväg på en tur. Sedan hem till sju tiden med vagnen men stannade på ICA på vägen hem och köpte lite. Så sedan är jag nu på bloggen men jag skall ta och skicka ett sms efter jag är klar här måste nog det. Så åt sushi idag för första gången det gick ner men var så där men kanske jag tar igen en dag. Så fick jag pannbiff och potatis med. Så mer? Jo det är lotto fick inget samtal igår men kanske lite ni får spana på twitter om det gav nått. Så mer? Nä inte mer idag kommer igen imonn med mera då.

TRÄNING: Ja packade just nu och är redo för träningen imonn. Skall då springa tio minuter får se hur det går då. Men då måste jag få upp pulsen hoppas jag.

ROMAN: Ja imonn så kör jag som vanligt igen vi hoppas på bra sömn så skall det nog gå vägen.

Ja inte mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: