onsdag 5 september 2012

Onsdag 5/9-2012 20:03

DAG: Jaha natt  igen då ja som jag brukar starta måste ta och ändra detta nu blir lite tjatigt. Så jag la mig och somnade som jag skulle igår vid ett tiden men sov sedan bara fram till sex tiden. Efter detta så somnade jag och vaknade jag ett antal gånger fram till halv tolv. Kom upp och fick i mig frukosten sedan gick jag igång med romanen. Körde den idag fram till två innan jag gav upp för dagen. Så satte jag mig och spelade trummor och det gick bra men det känns fortfarande i armbågen så jag måste nog ringa till sjukgymnasten om ett tag. Så efter detta så gjorde jag inte mycket idag fram tills det var dags för middag. Körde igång detta vid halv fyra tiden idag, hade fläsk och potatis med löksås. Såg på mina serier idag när jag åt med men fick se klart på filmen först idag och det tog tid. Klockan var sex innan jag kom igång med lunchen idag. Såg då en serie fram till kvart över sju idag, var sen efter filmen som var så där. Så efter denna så satte jag mig och läste ut människohamn ett par kapitel. Sedan la jag mig på sängen och väntade på att klockan skulle slå blogg. Ja det var nog allt för idag det tror jag. Ja inget mer idag ses igen imonn, jo det är ju lotto idag men de har inte ringt så ingen storvinst men kanske lite. Ni får kolla in twitter om det gav nått idag.

TRÄNING: Ja väskan är packad och jag är redo för träningen imonn. Vi hoppas på bra sömn så skall det nog gå vägen hoppas jag.

ROMAN: Ja fick ur mig nästan två sidor idag igen och det gick bra idag. Imonn så kör jag igen vi hoppas på bra sömn så skall det nog gå bra hoppas jag.

Ja inte mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: