fredag 21 september 2012

Fredag 21/9-2012 20:15

DAG: Jaha dags igen då idag fick jag installera om writer för det gick inte att skiva på det. Men nu går det bättre än innan så dagen då eller kanske natten. Somnade till ett tiden igår var rätt trött igår. Kan säga att det krånglar ändå måste nog ta och maila dem en dag. Så men vaknade till sju och låg till nio innan jag lyckades somna om igen. Men sov bara korta stunder fram till tio då jag gick upp. Fick i mig frukosten och fick sedan vänta på att klockan skulle slå tolv. Men när den gjord detta, nä jag väntade till kvart i tolv idag och chansade idag och gick ner tidigt. Det gick bra för det var ingen före mig idag. Så sedan upp igen och satte mig att spela trummor men körde inte 50 minuter idag utan en 45 nått sånt. Men det känns rätt bra så jag hoppas jag kan slippa att det gör ont snart. Så efter detta så stack jag ner och hängde upp tvätten. Jo jag ringde till Telia idag med om en räkning men det var rätt så jag får 260 tillbaka. Skall ta ut dem imonn när jag är nere på ICA men de tar 25 i avgift men det är okey. Så sedan när jag kom upp så stack jag till ICA för att handla lite sedan hem igen. Så mer? Jo sedan gick jag igång med middagen efter att jag hade varit och hämtat upp tvätten vid kvart i fyra tiden idag. Idag hade jag pommes och köttbullar och ketchup såg mina serier när jag åt men fick spara en tills imonn. Så en bra dag idag fick skannat alla datorerna med idag gick igång tidigt idag med detta. Så mer? Nä inget mer idag kommer igen imonn med mera då.

TRÄNING: Ja inget på denna punkt idag men kändes bra igår när jag körde så okey. Får ju upp pulsen igen men vi får se hur länge detta håller.

ROMAN: Ja inget på denna punkt heller idag men imonn så kör jag igen. Återkommer med mer tills imonn.

Japp inte mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: