måndag 10 september 2012

Måndag 10/9-2012 20:17

DAG: Jaha kan börja med att säga först så var jag sen från träningen men så började datorn krongala med så jag är sen idag. Men till natten somnade till tolv tiden och vaknade sedan igen till sex tiden men somnade om igen fram till 11:50 så sen start på dagen idag. Kom upp och fick i mig frukosten och så gick jag igång med romanen. Körde den idag fram till ett sedan igen från två till tre. Sedan var det att vänta på att klockan skulle slå fyra. När den gjorde detta så stack jag till träningen, tränade sedan hem stretch och så middag på det. Såg på family guy när jag åt men idag som jag sa var jag sen så jag satt ända till åtta idag. Och drog igång datorn och nä den ville inte alls idag, fick starta om den men ändå var det lite fel. Nu har jag laddat in nya program så det kan vara detta som gör det. Men det som krånglade har gjort detta innan då jag inte hade dessa program installerade. Så vi får se hur det går med det. Ja så vann jag inte nått igår heller ja det var ju i lördags men ändå. Men denna veckan så kommer det att smälla till det känner jag på mig. Så mer? Jo jag skall till sköterskan imonn till två så imonn blir det inget mer än det. Ja idag så satte jag mig och spelade trummor med det går bättre och bättre gjorde inte alls så ont idag. Spelade 15 minuter idag skall göra samma imonn sedan gå upp till 20 två gånger. Men det ser bra ut kommer nog kunna spela igen. Ler

TRÄNING: Ja jag måste ha varit lite slö idag för jag var sen kom inte hem förrän till 18:30 det är sent det. Men jag sprang idag fyra minuter och det gick bra men jag kunde dock inte ta puls. Maskinen var kass så det gick inte, men skall se till torsdag.

ROMAN: Ja kom på nytt idag en helt ny vändning som jag la till den fanns inte med innan och jag hade en annan story om honom men jag gjorde om idag. Och det gick bra idag en bra dag.

Nu är det inte mer för idag så jag säger Tjingelng! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: