söndag 9 september 2012

Söndag 9/9-2012 20:05

DAG: Jaha natt igen som vanligt då ja, somnade till ett tiden men sov sedan kasst fram till sju. Låg sedan vaken fram till åtta innan jag somnade igen i korta stunder fram till 12:20. Då jag gick upp och fick i mig frukosten sedan gick jag igång med dammsugningen. Efter detta så var det hemsidan som gällde men när jag höll på så ringde det och jag fick ta det. Så efter detta så gjorde jag hemsidan idag var det 203 204 på spotify sidan och 239 240 på startsidan. La upp på twitter och facebook idag med sedan så stack jag till ICA för att handla lite. Köpte lite och sedan hem och pillade med mobilen ett tag la in födelsedagar i kalendern. Så sedan av installerade jag två program på luren. Så gick jag upp på den och la in lite på facebook som jag hade hämtat app för idag. Så mer? Ja sedan gick jag igång med middagen hade idag igen hamburgare och klyft och ketchup och såg lite på teven idag men inte på det jag brukar göra utan 7 8 9 10 och 11an. Så sedan fick  jag i mig lunchen med idag och såg då lite till på de andra kanalerna. Så mer? Nä det var nog inte mer idag jo jag satte mig och läste lite idag med ur människohamn. Så nu var det slut för idag och jag skall kolla lotto idag så spana på twitter om det gav nått. Annars så ser ni imonn på bloggen om det inte gav nått. Jo jag har laddat in lite idag i datorn med ett program för mobilen och så laddade jag ut allt från Nokia med.

TRÄNING: Ja har packat väskan idag och är redo för träningen imonn. Tror då att jag höjer språnget till fyra minuter får se om jag får igång pulsen då.

ROMAN: Ja imonn så kör jag igen då vi hoppas på bra sömn så skall det nog gå bra.

Ja inte mer att säga idag än Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: