lördag 22 september 2012

Lördag 22/9-2012 20:02

DAG: Jaha natt igen då och jag somnade till ett två tiden igår men sov igen bara fram till sju idag. Men jag vet varför jag sover så kasst jag dricker för mycket vatten innan jag går och lägger mig. Har gjort detta i två dagar nu, men inte ikväll så får vi se hur det går då. Så låg sedan vaken till nio tiden innan jag lyckades somna om igen. Men bara för ett litet tag så vaknade jag igen. Kom ur sängen till elva idag men satt framför datorn idag innan jag fick i mig frukosten så klockan var över tolv innan jag gick igång idag. Så till kvart över tolv så gick jag igång med romanen. Körde den idag fram till 13:45 idag så jag tog igen det jag missade när jag vaknade sent idag. Ja eller jag satt vid datorn idag som jag sa. Så efter detta så gick jag igång med träningsmaten stekte kyckling idag den var klar till 15:30 tiden. Efter detta så stack jag till ICA för att handla lite och lösa ut en check på det jag hade betalat för mycket. Fick ju tillbaks 260 som jag inte riktigt förstår men hon sa att det var rätt så. Så gick jag igång med storstretchen idag till 15:45 tiden. Efter denna så var det middag som gällde idag, hade idag kotletter med pommes och pepparsås. Såg på mina serier idag när jag åt. Så mer? Jo jag missade en serie denna veckan för boxen inte gick igång, vet inte om jag har sagt detta innan men boxen låste sig två gånger men så startade jag om den och nu fungerar den igen. Vad detta var vet jag inte med hoppas det var tillfälligt bara. Så mer? Nä inte mer idag jo det är lotto och idag känner jag på mig att jag kommer kamma hem de stora sluringarna. Eller hur? Ja jag vet det kommer gå som det brukar göra och jag är okey med detta. Men kanske så slår det till idag ni får veta mer på twitter idag eller imonn eller till måndag på bloggen. Nog för idag.

TRÄNING: Japp imonn så skall jag packa igen så är det en ny vecka igen. Vi får se hur det går då.

ROMAN: Ja idag gick det bra att fokusera och jag fick gjort mycket idag. Har lagt en lång historia på den andre killen som jag har som huvudperson. Men det går bra.

Japp inte mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: