söndag 23 september 2012

Söndag 23/9-2012 20:08

DAG: Jaha natt igen då ja och en rätt kass sådan igen. Somnade till ett två tiden och sov sedan fram till sju tiden, låg sedan vaken fram till nio tiden innan jag somnade igen. Men sov dåligt idag så jag låg kvar i sängen ända till tolv idag. Så kom upp och fick i mig frukosten sedan så drog jag igång med dammsugningen. Efter detta så var det hemsidan som gällde. Det gav uppdatering 207 208 på spotify sidan och 243 244 på startsidan. La upp på twitter och facebook med idag efter detta så gjorde jag inte mycket mer än slöade. Så till tre fram mot fyra så gick jag igång med middagen, hade idag pepparbiffar med pepparsås. Och såg på teven med när jag åt idag, men idag fick jag inte ner allt satt länge som fan idag ända till sex innan jag gav upp. Så sedan fick jag i mig en macka som lunch idag kände inte för nått idag men tog ändå. Så mer? Jo vi skall se om jag vann nått på lotto igår fick inget samtal men kanske lite ni får veta på twitter eller så imonn på bloggen om det inte gav nått.

TRÄNING: Ja väskan är packad idag och jag är redo för träningen imonn.

ROMAN: Ja skall köra imonn som vanligt och vi hoppas på bra sömn så skall det nog gå bra.

Nä inte mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: