lördag 30 juni 2012

Lördag 30/6-2012 20:01

DAG: Jaha dag då ja eller kanske natt igen då, somnade till ett tiden runt och sov sedan fram till 05:30 sedan somnade jag igen fram till 07:30 och 08:30 sedan 09:30 efter detta låg jag vaken till elva innan jag gick upp. Fick i mig frukosten och gick igång med romanen. Körde den idag fram till 13:30 då jag stack till ICA för att handla lite. Sedan hem igen och gick loss på träningsmaten, den var klar till tre tiden då jag fick igång middagen. Hade idag karréer med klyft och såg lite på teven med men inget inspelat idag. Så till fyra tiden så var jag klar med middagen och så var det att vänta på att sticka till sång kursen. Till halv sex så stack jag iväg och så gick det så där idag. Jag kan inte hitta min röst jag går upp alldeles för högt och blir hes. Sedan är det bara tjejer så när de sätter igång så går jag upp med en gång. Så nä det gick inget vidare idag, tror jag får satsa på trummor ändå om bara armbågen läker någon gång. VI får se efter sommaren om det går att spela igen så skall jag försöka tar kursen men då måste jag få ihop 2500 till det med. Och den andra sång kursen går sedan i augusti på torsdagar men då till sex det går inte ändå eftersom jag tränar den dagen. Så det får nog bli trummor ändå hoppas bara armbågen läker. Så mer? Jo skall imonn med och sjunga men jag kan inte få till min röst så vi får se om det går bättre imonn. Så mer? Nä inte mer idag kommer igen imonn med mera strunt.

TRÄNING: Ja idag så hoppade jag storstretchen men det tar jag igen till nästa vecka.

ROMAN: Ja kass natt och morgon så jag tog bara en timme idag, gick inget vidare idag men lite fick jag gjort ändå.

Jaha dags att säga Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: