söndag 24 juni 2012

Söndag 24/6-2012 20:09

DAG: Jaha Midsommar då ja, åt sill och ett par öl och sov kasst. Men det var ändå bra midsommar lugnt och skönt. Så idag så vaknade jag till tolv tiden och fick i mig frukosten så drog jag  hem till ett tiden. När jag kom hem så la jag in maten och så stack jag till ICA för att handla lite. Sedan hem och packade upp allt sedan var det hemsidan idag hade MixMegapol inte uppdaterat som vanligt så på spotify sidan var det 180 181 och startsidan var det 213 214 la också upp på twitter och facebook. Så efter detta så fick jag gå igång med middagen. Hade idag karréer med pommes fick med mig karréerna från morsan. Såg på mina serier idag när jag åt sedan igen när jag åt lunch så såg jag på Discovery. Så mer? Öste ner när jag gick till ICA idag men jag hade paraply och stod ett tag i porten innan jag stack så jag missade det värsta. Så mer? Jo jag fick inget samtal i lördags så ingen storvinst men kanske lite. Ni får veta på twitter idag om det gav nått eller så imonn på bloggen om det inte gav nått.

TRÄNING: Ja har packat väskan idag och är redo för träningen imonn.

ROMAN: Ja vi får se om ett par dagars uppehåll gör att det går lättare eller inte. Vi hoppas det går bättre nu tills imonn, återkommer om detta tills imonn.

Ja inte mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: