onsdag 6 juni 2012

Onsdag 6/6-2012 20:05

DAG: Jaha natt igen då ja, somnade till ett två tiden och sov sedan fram till sex tiden men somnade om igen fram till elva tiden. Dock så vaknade jag ett par gånger där emellan. Så fick i mig frukosten och så drog jag igång med romanen. Körde den idag fram till halv två tiden och drog sedan till ICA för att handla lite. Så hem och gick igång med middagen med en gång hade idag korv och pommes och ketchup. Såg på min serie idag och sedan på wheeler dealers när jag åt lunch. Så mer? En okey dag idag fick allt gjort som jag skulle. Jo jag har bestämt mig för att köpa ny mobil kommer ta Lumia 900 som har kommit nu. Men jag kommer få köpa den på Telia för de har bättre priser än phonehouse. Så jag skall ringa dem en dag och höra men jag tror jag får betala 500 mer på phonehouse. Så det står i deras reklam att de har bäst pris på telefoner med abonnemang men så är det inte det är falskmarknadsföring det. Så det blir nog Telia ändå där går det på 495 med en gång och 319 sedan i månaden. Då får jag mobilsurf mellan med 10 MB/sek och 3GB per månad. Så det får det bli men inte förrän jag har fått tillbaks pengarna från skatten. Så i slutet av månaden så kommer jag slå till. Sedan måste jag ändå till phonehouse och köpa försäkring till den. Men jag tror inte de kan matcha Telias pris ändå men vi får se skall ringa en dag och höra. Så mer? Nä inte mer idag kommer igen imonn jo det är lotto och jag vill ha 3000 till ny säng så jag räknar med era tummar idag så får vi veta på twitter hur mycket det blev.

TRÄNING: Ja jag har packat väskan idag och är redo för träningen imonn.

ROMAN: Ja fick min en och en halvtimme idag och jag är nöjd för idag. Men imonn så blir det två timmar hoppas jag.

Jaha inte mer att säga idag än Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: