torsdag 7 juni 2012

Torsdag 7/6-2012 20:01

DAG: Jaha natt igen då ja, somnade som jag skulle men vaknade igen till sex. Men jag lyckades somna om igen fram till elva tiden, då jag kom ur sängen och fick i mig frukosten. Sedan till tolv tiden så gick jag igång med romanen, körde den fram till ett sedan igen fram till tre efter två tiden. Så sedan var det bara att vänta på att klockan skulle slå fyra och när den gjorde detta så stack jag till träningen. Tränade sedan hem stretch och så middag på det. Idag smakade det lite bättre men jag skall se om jag kan få annat till nästa vecka. Vi får se hur det går med det. Så mer? Jo jag fick igång musikdatorn och laddade in lite uppdateringar idag. Och fick in nya realplayer med det tog fanimig en halvtimme att ladda in den. Men min musik dator är slö med så allt tar tid med den. Så mer? Jo jag vann inte nått igår heller, men det är ju som det brukar vara så. Men till lördag då smäller det till det känner jag på mig. Mer då? Nä inte mer idag kommer igen imonn med mera då.

TRÄNING: Ja gick bra idag och jag kom hem rätt tidigt idag med så jag har fått upp farten på träningen lite. Så har jag bytt håll på träningen med kör bakifrån nu. Det gör jag var annan månad.

ROMAN: Ja det gick bra idag och jag fick mycket gjort.

Jaha inte mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: